Loppu häämöttää mun joukkueenjohtajan roolissa. Kyllähän sitä kestikin 8 vuotta. Mutta jos sakukin lopettaa tuossa joukkueessa,mikäli siis pääsee stadiin opiskelee, niin ei mulla riitä innostus hommia siellä tehdä ja se että se porukka (poikien vanhemmat) on jakautunut sellasiin omiin piireihinsä, etten halua olla siinä mukana. Osasta on tullu niin ärsyttäviä, etten edes halua nähdä niitä , saatikka jutella. Mutta kesäkuun loppuun asti lupasin hommia hoitaa. -Vaan kuinka ollakaan, ovat "sysäämässä" mua kait jo pois. No en tiedä. Mutta sellanen olo tuli, eräiden sähköpostien jälkeen.

Ollaan poikien kanssa menossa Suomi -Valko-Venäjä otteluun 6.7 Pojat saa toimia pallopoikina tuossa MM-karsinta ottelussa!!! Vähänkö siistii. Se olkoon mun vimonen juttu joukkueen kanssa. Tietenkin niin kauan kun Saku pelaa, olen mukana joka ikisellä pelimatkalla.

Haikeeta tuo osittain on. Mutta aikansa kutakin.

 

Kesä on tulossa tai se on jo!!! Lämmintä oli jo aamulla seittemän aikaa +15. Kuin ihanaa jos tulee oikein lämmin ja helteinen kesä. Viime kesä oli niin sateinen ja tylsän kylmä. Olen kyllästyny palelee ;)

Tarttis mennä muutama sipuli istuttaa tuonne istustuslootaan.Nyt olis kiva ilma sitä tehä, joten soon moro.