Jospa hiukan päivittäs päikkyä ;)

tämä viikko, Mika ollu taas illat kotona :LUXUSTA. Olleet Humppilassa ,eli ihan tossa 12 km päässä.Tosin huomenna se luxus loppuu kun lähtee vammalaan ja ei nyt aja sielt kotiin, kun on iltaan asti painettava töitä. Ei haittaa, kyllä sitä yhen yön pärjää ilman... unikamua.

Meillä perhekoko sitten kasvo ihan yllättäen :D Saku haki kirpparin pitäjältä kissanpennun :shock:
Kysy multa onko nyt jo syksy. siihen sitten et joo. sitten, saanko hakea kissan, sanoin et senkus haet, no tuohan lähti hakee :o (en arvannu että menee oikeesti) Ilman kissaa tuli takas ja sanoi että kirpparin pitäjä tarttee lapun että saa luvan... Noh, mietiskelin sitten tovin ja Mikakin kerkes tulla kotiin ja oli sitä mieltä, ettei kai voi sanoa enää ei, jos olin noin sanonu.
Menivät sitten hakee kissan kotiin <3  On silleen "koeajalla" jos toi Sakun iho ottaa kovasti nokkiinsa , niin uusi koti varmasti löytyy pian.
Anniinakin tykkää uudesta tulokkaasta,just sen verran kun koskeekaan Anskun tavaroihin alkaa vikisee että : kissa ja mun esim. auto.:D  ja on kirjaimellisesti kova paijaamaan....


Mulla on  nyt tälläin ykskäsijärjestelmä, kun Misu -kisu nukahti mun syliin ja joudun toisella kädellä pidellä kiinni ettei tipu. Antakee anteeks, jos lause ei ala isolla... Ei jaksa olla niin täydellinen :mrgreen:


olin taas tänään työhaastattelussa ja tämä sellanen työvoimavuokrausfirma,Aika miehistä alaa oli tarjolla, mutta jokunen naisillekin suuntautuva työ. Edelleen mulla miinuksena toi työaikojen rajotus n. 8-16. Karsii mut varmaan monesta pois. :roll: No hyvin todennäköstä on, että pääsen sille yrittäjän peruskurssille, mikä alkaa lokakuussa. Joten jotain "tekemistä".

Mä olen aika kypsä tähän tilanteeseen, että oon kotona ja Anskuliini hoidossa.Ei sovi mun luonteelle. Ja mulla on likkaa ikävä päivisin, varsinkin jos oon koko päivän kotona,menemättä edes esim. kauppaan. Olen ihan valmis alkaa taas kotiäidiks, jos en ees sinne yrittäjäkurssiin pääse. (se olis jo aika ihmeellistä, kun hakijoita on 8 ja paikkoja 15 :? )

Mika ja Saku läks tänään kattoo Suomi-Saksa jalkkisotteluu stadiin. FJK oli saanu lippuja varattuu niin, että nämä valmentajat/joukkueenjohtajat/huoltajat ja pelaajat saivat ostaa niitä. Minä en joukkueenjohtajan kuitenkaan käyttänyt tätä hienoa mahdolllisuutta, kun yhen aikuisten biletin hinta oli kuitenkin 45€ (lapset 25€) siihen kuulu mukaa kyllä dösäkuljetus, joten omat matkakustannukset jäi vähiin, mutta silti.... 45€!!!!
tyydyin jäämään kotiin ja päästin poijjaat kattoo. Kohta kotiutuvat n.00.30 Ja enhän mä malta mennä nukkuu ennen sitä :) Saa tuoreeltaan kuulla kohokohdat *hohhoijaa* Netistä kattelin että pelasivat tasan 3-3 :| onneks nyt ei kuitenkaan hävinneet, olis ollu hiljasta porukkaa takastulomatkalla...

blääh, meen nyt ,moro. (ttällee äkkii, mut ei jaksa,meen sänkyy oottaa, vanha ei vaan jaksa...)