Oujee!!! Yli kymppitonni kävijöitä!

Kiitos mielenkiinnostanne!

--------------------

 

Mittää meille on tapahtunu männä kuukausina???

Kaikennäköstä ja hiukan enemmänkin ;) Ei mitään ikävää, ei  ainakaan tule mieleen.

Heinäkuussa lomailtiin vaan kotosalla.

Susannalla oli 8-vuotis synttärit. Ja tuossa ote eräästä päiväkirjastani :

"Olin viemässä mutsia himaan, kun Susanna oli tullu Villeltä kotiin. JA kun mä tulin kotiin, Susanna tuli mun luo keittiöön ja kysy suutunko, jos kertoo mulle jotain... Sanoin etten tiedä, että kerro nyt vaan. Varovasti näytti sitä uutta puhelintaan.... Ja siinä oli se sisänäyttö menny rikki :shock::roll::(
Sanoin vaan :VITTU ja kävelin ulos hiukan jäähtymään. Susanna meni huoneeseensa ... Sitten ku suurimmat höyryt oli päässy menin kysyy mitä on tapahtunu, ei se tienny. Oli kuulemma vaan pitäny taskussaan koko aika ja sitten ku otti pois oli se tuollainen...
Siis kauheen kallis toi puhelin ei ollu, 79€, mutta paljon se on tähän huusholliin kuitenkin.
Sanottiin että katotaan mitä asialle voi tehä. "

      Juu sellanen juttu kävi.Vietiin sitten se puhelin korjattavaks ja ostetiin likalle uusi. (Se puhelin mikä vietiin korjattavaks, ei ole vieläkään tullu .Joutuvat tilaa uuden näytön ulkomailta... Lupasivat kyllä ettei se maksa enempää kuin 40€, ja en tosi maksakaan siitä yhtää enempää!)

Pojat on meillä innostunu virvelöinnistä ja harva se ilta vietiin kalastamaan, mitään saalista eivät tosin ole saanu... Itekin siinä samalla päässy mato-ongelle, mä tykkään siitä. Johannan kanssa ollaan sitten oltu onkimassa , kun pojat viskoo siimaa.

Anniina alotti hoidon 11.8. samana päivänä kun koulut alko. Anniinan kaks ekaa hoitoviikkoa on menny hyvin. Syö reippaasti ja nukkuukin hyvin ja muutenkin aina menee "tatulle" mielellään.
Mulla vaan itellä iskee kauheita morkkis kohtauksia, kun mietin et Anniina on hoidossa ja minä olen kotona. Se on jotenkin "väärin". oonhan mä noita vanhempia muksuja vieny hoitoon puolpäiväseen, mutta ne ovat olleet n. 3-4 vuotiaita..Anniina on niiiin "pikkunen" :lol: Joo, onhan se kiva aamulehtikin kiva lukee keskeytyksettä ja oon saanu rauhassa puuhailla mitä haluan, tosi pitkään aikaan, mutta silti jossain tuntuu oudolta. :roll: aika lyhykäisiä päiviä Anskulla on nyt ollu 8.15-15. Mutta tässä tilanteessa, kun mulla piti se koulutus alkaa,mihin en sitten päässykkään, niin otin tuon hoitopaikan ja nyt tartteekovasti ettiä töitä, jos niitä en saa niin otan pois hoidosta ja ollaan vaan kotona ja halitaan.... Just.


Meillä on ollu luksusperhe -elämää. Mika on ollu pari viikkoa aika liki töissä Humppilassa, tampereelela,salossa ja somerolla  . ELi tullu kotiin töiden jlk, ihan niiku normaaliperheissä :D Lapsetkaan ei taida olla niin kiukkuja kun isi on kotona iltasin..

Tallinassa tuli pyörähdetyä likkaporukalla.Kolmen kouluaikasen kaverin kanssa mentiin ja hauskaa oli. NAurettiin ja juteltiin kunnolla, kun ei olla aikoihin nähty yhdessä. Erikseen toki on tapailtu. Otetaan varmasti uudestaan moinen reissu taikka vaan ilta.

Hääpäivääkin vietettiin 22.8 . Tuli 16 vuotta täyteen!

Aika pitkä aika...kyllä tää suhde tai avioliitto on sillä perustettu, että se kestää, ettei siitä päästetä irti.
On meillä paljon ylämäkiä ollu ja välillä olo on aika epätoivonen, mutta kun ite antaa enemmän periks se kummasti loiventaa sitä ylämäkeä.

Mä tahon olla se poikkeusliitto (varmaan näin nykypäivänä aatellen..)
Nykypäivänä tuntuu, että liian pienestä annetaan suhteelle lopetuspiikki. Ainakin mitä meidän lähipiirissä olen ollu näkemässä ja kuulemassa, voipi olla, etten tiedä oliko oikeesti joku muu syy kuin se, että hammastahnaa puristettiin keskeltä tuubia. ;)

Tiettekö, mua pännii ihan suunnattomasti aina noi iltasanomien ja iltalehden otsikot ,varsinin viikonloppusin, missä hehkutetaan sitä, että yhä useampi mies tai nainen pettää ..harrastaa työpaikkaromansseja, jäädessään kesäleskeksi ottaa kesäromanssin ym. tollasta soopaa.  Eikö ne vois arvostaa niissä lehdissä välillä tätä puolta jutuissaan, missä liitto on kestäny pitkään, ilman suhteita ym.
Jo ekana viikonlopuna kun alettiin seurustella, mulle tuli selväks, että tän kanssa mä elän loppuelämäni ja voisin sanoa mikalle myös selvinneen sillon se asia omasta puolestaan.
JA jos tämä jostin syystä pois lähtis(tarkotan kuolemaa), en uutta ottas tilalle, en pysty. (onhan se helppo nyt sanoa, tiedä mitä mieltä asiasta on kymmenen vuoden pääst, mutta luulen etten tahdo muita jo senkin takia että en halua. :lol: )
Sillon päätettiin että eläkkeellä ostetaan kahden istuttava kiikkustuoli , pidetään kädestä toisiamme ja nautitaan elämästä.
Huhhuh, tulipa imelää tekstiä =D

No juu,hääpäivää vietettiin kahdenkesken. Koko viikonlopun kestävällä hotellilomalla! Oli ihanaa....

Tänään;

Koko aamun yritin soittaa vanhimmalle likalle lääkäriaikaa ,varattua..:x Loukkas polvensa eilen judossa..Tosin se polvi on jo jonkun aikaa ollu kipee, mutta taas eielen kipeyty enemmän, joten näytille.
Jos saa aikaa, mikä vaikuttaa epätodennäköseltä. :roll:

Tänää piti niin olla menemättä mihinkään, mutta  likalle sain sen lääkäriajan 17.20 ..No joo, meni kuitenkin päivystysajaks .Ei ole kuulemma kuin yksi lääkäri paikalla nyt terveysasemalla!!! Hoitajalle yritti ehdotella, mut en nyt sinne vie, kun ei se voi määrätä edes röngteniin...Joten mennää sitten päivystykseen. *Taatana* :twisted: 
 
Eilinen päivä olikin taas yhä autolla ajamista.Mun tarttis saada jo sponsori jostain öljy-yhtiöstä, kun kulutan niin paljon niiden tuotteita :lol: . Eilenkin ajoin 180km ja vaan tässä "nurkilla". Kaks kertaa ees taas kaupunkiin, työkkäriin ja sit kävin vatsatähystyksessä, mikä on ihan eri tarina ja kauhee toimenpide, ja sitte illalla se judokuskaus.. Siihenhän se palkka menee ku tankaa mun autoa :roll:


Nyt tekee jotain "rakentavaa"