Viikonloppu olikin yhtä lentoa....

Stadiin lähdettiin Cruising showhun.Anniinallakin tuntu olevan mukavaa kun katteli hienoja Autoja! Meillä oli hotelli varattuna, siitä samasta missä Mika oleilee nyt Vantaapäivien yöt. Ilmanen yö taasen. Muuten tuskin hotellissa oltaskaan oltu. No aamusella lähettiin Johannan judokiskoihin Myyrmäkeen. Siellä vierähti aika markkinoilla ja judoa kattellen. Johannalla meni ihan hyvin vaikka häviskin lopuks kaikki kolme otteluaan. Mutta kaks niistä meni jatkoajalle ja nekin joutu tuomarit lipuilla äänestää. Voittajaks sitten tuli aina se vastapuoli :( . Onneks tuo ei masentunu moisesta ja ei tullu ainakaan vielä oloa että ei enää halua kisailemaan.

Kävästiin vielä judomatsien jlk entisillä naapureilla Espoossa. Siitä matkattiin kavereille Nummelaan ja jäätiin sinne istuu iltaa ja kattoo lätkää. Sanunottiin ja loppujen lopuks jäätiin yöksikin. Muutaman siiderinki join.

Sunnuntaina tartti aika ajoissa lähtee , kun Susannan futistreenit alkoi jo puolen yhen aikaan.
Mä kärsin koko päivän migreenistä ja se ei menny ees iltaan mennessä ohi :( Sit mua alko vituttaa koko viikonlopun hukkaan meneminen, kun kotona oli kans niin helkkaristi hommaa ja mitään saatu tehtyä , tietenkään kun ei ees kotona oltu.

Olin eilenkin ihan vittuuntunu koko päivän.

Elien lähdin illaks Tupperin kokoukseen stadiin, vähä sillee extempore ja Mika tuli hakee tonin ja Anniinan multa Espoon keskuksesta hotelliinsa. Muut kolme jäi kotiin. No kokouksen jlk menin sinne hotelliin ja lähetin tonin ja Anniinan autoon oottaa, me jäätiin Mikan kanssa "ettii isin avaimia hotelli huoneesta"  :P


Nojoo, johan tuli vuodatusta, mutta eikös päikky ole sitä varten???
MUTTA:
Mä päätin nyt ryhdistäytyä :)
Ainakin yritän. En päästä enää masennusta valloilleen.(kunpa se olis helppoa)

Käytiin Anniinan kanssa tuossa kavereilla ja mulle tuli sellanen olo, etten jaksa enää olla näin saamaton, laiska ja väsyny...Tää kaveri on sellain hikipinko siivoomaan ja tekee kaikkee...Hyvä ottaa sellanen malliks.

No, mun reippaus loppuu tasan jos tähän jämähdän... Joten moro! tuun sitte iltasella rentoutumaan oikein ajan kanssa, kun olen saanu jotain tehtyä Kerron sitten..Mikäli vaan jaksan, enää tulla koneilee.