Tää on nyt ihan tuoreeltaan pakko tulla kertoo!!!! Operaatio tissitön nukutus toimi , myös mulla !!! Täytyy sanoa et en olis ikuna uskonu, sen näin helposti menevän... blink.gif Neiti nukahti niin nätisti00000301.gif. Olin jo melkeen valmiina antaa tissiä,kun aattelin etten nyt jaksa mitään huutokonsertteja ym.
Kokeilin kuitenkin tällein,laitoin pulloon velliä ja otin pikkusen syliin. Se joi pullosta ikäänkuin ei olis koskaan sitä hyljeksiny blink.gif Sitten ku velli loppu, meinas nousta istuun, nostin sänkyyn ja aloin pinnojen välistä paijaa (tähän mennenssä nukahtanu meijän sänkyyn..) Ei menny ku jotain vajaa vartti niin neiti oli unten mailla daumen.gif , kerran tai pari koitti vähän pyllyä nostaa, mutta paijasin vähän "painavammin" niin laitto kiltisti pään tyynyyn. Ei itkun itkua,eikä mitään kitinöitä. Olen aivan ällikällä lyötynä täällä....


Meillähän tuo iltatissi alko oleen sellasta että siitä ei melkeen suostunu irrottaa ja jos väkisin irrotin niin itku alko samantein...
Kyllä vaan on niin ihuna tuo likka ja kun tälleen äiteetä yllättää00000301.gif 

 

Oltiin niitä raketteja tänään ostamassa ja kyllä naapuritkin saa kuulla osansa vaikka jehovia onkin...Pojat osti molemmat jonkun sellasen sekapussin missä on kaikkea. Ja mulle sitten loput ostatti (tai siis kaikkihan minä ostin,kun ei noille myydä vielä...) On isoja ja pieniä , enpä mä niistä muuta kun hermoni menetän,kun en jaksa siivoo sitä sotkua pihalta, mutta mitäs sitä ei lastensa eteen tekis ???

 

Olipas jonkun sortin hehkutusta 00000301.gif

1163432.jpg

Tälleen Anniina köllii Vaarilta ja Mummolta saamallaan lampaantaljalla. (nolon likaset sukkikset ;D )

Edellisen kirjotuksen perällä kuvia lisää.....