Se kuuluisa syysmasennus tais saada mut eilen kiinni, vaikka olen meinannu että on niin kiirusta ettei varpisti kiinni saa, toisin kävi. Mitäs suunnittelin olevani kotona koko eilisen dry.gif Niin ja suunnitelmakshan se jäikin.
Maanantaina oli taas niin lentoa koko päivä ja sitten Johannan judon jlk aattelin että pakko toi pikkunen viedä lääkäripäivystykseen kun on niin räkänen ja kiukku. Sain ajan vielä puol yheksäks. Anniinalla on korvatulehdus ja eihän meijän kylässä apteekki ole auki ku kaheksaan--->se päivystävä..dry.gif
No ,aatteelin ettei tiistaina tartte minnekkään lähteä, kun Mika tulossa kotiin ja se voi sitte samalla hakee lääkkeet, kun menee jätkän futiksen vetämään. No se tulikin vasta puolen seittemän aikaa, nii eihän se olis kerenny menee enää apteekkii ennen harkkoja ja harkkojen jlk ne on kiinni ja eikun piti lähtee mukaan...Että otti pannuu.Sitten apteekin jlk seisoskelin kentän laidalla tuli yks äiti neuvomaan mulle kuinka mun tarttis hoitaa noita joukkueenjohtajan hommia,että delekoi eteenpäin...Ja ihan kun en olis niin tehny,muttei kukaan oikeestaan ota osaa koko futistoimintaa,enkä mä ole sellanen joka "pakottaa"..Oli siinäkin kivat fiilikset ja Anniina konttaili pitkin ja poikin nurmikenttää.(Oli muutes tosi reipas ja konttas koko futiskentän päästä toiseen laugh.gif ) Juma, että mun teki mieli suklaata!!!!
Kotiin kun tultiin,oli pakko pikasee lukea palsta ja sitte menin nukuttaa neitiä ja aattelin samantien mennä ittekin nukkuu YHEKSÄLTÄ!!!! JOtain ennenkuulumatonta mun aikataululle... Jäi yönettailut pois. Heräsin moneen kertaan yöllä ,mutta aina uni tuli,mikä sekin ihmeellistä. Nyt pitäs kait olla oikeen virkee olo, mutta kun ei oo. Kämppä masentaa ja väsyttää ihan hirmusesti, edessä taasen juoksupäivä -> neuvolaa ja judoa... Onneks äiti lupas ottaa Anniinan sinne siks aikaa ku olen  likan judossa.

Olipas siinä tekstiä...Mutta pakko purkaa johonki, ku tuntuu että on niin pirun kiire ja tekemistä ihan liikaa, ettei yksinkertasesti (nyt)  jaksa. Onneks huomenna tai jo iltapäivällä voi olla täysin eri fiilis. Siitä se naisen pääntoiminta on hyvää...

Hyvää keskiviikkoa kaikille smile.gif