Enää kaks aamuherätystä  -lapsillaLaughing Minä ja Mika herätään kuitenniin aamusella.Neidin aikataulu kun sattuu oleen sellanen aamuinen. Ja Mikahan se lähtee leipää tienaa perheelle. Mun ahkera

Anniina on nyt päättänyt , että nukkumapaikka baby  on isin ja äitin sänky Neutral, Heräs viime yönä neljän aikaan ja tunnin verran höpötteli ja repi mua siinä vieressä. Niin, syy taitaa löytyy siitä, että kun se heräs syömään siinä yhen aikaan, mä nostin sen sen jlk omaa sänkyyn,niin seuraavaan syöttöön en herännykkään, ennenkuin likka oli kokonaan hereillä ja höpötti siellä sängyssään, eikä se taintunu, kun sai tissin suuhun, vaan jatko leikkimistä...(eikä tää ihana kesäyön valoisuus auttanut asiaa ollenkaan )Varmaan en uskalla nostaa sitä omaan sänkyyn enää ekan syötön jlk,koska se on yleensä ollu viekussa,kun en oo jaksanu nousta laittaa omaansa, enkä minä jaksa heräillä yöllä tuollasee höpötykseen.Säälittää ku joutuu yssinään olla.Vaikkakin on yö ja tarttis oppia että nukutaan,mutta ei se meitä haittaa että nukkuu meijän viekussa. Meil on iso peti---Nyt se on Perhepeti Wink (siitäkin ihmiset omaa niin eriäviä mielipiteitä, meille se on ok.Ja sitä paitsi likka nukahtaa omaan sänkyyn... )

Heheh. Kuuntelin äsken ihmeissäni, Saku alko höpöttää unissaan. Mutta se mitä se höpötti oli aika hurjaa!!! Ensin sano; "se soi taas aika lujaa, se on Santtu--- Nii ja sit Santtu ja veera saa kyllä turpaa ja (jotain mistä en saanu selvää) "  Omitusia unia!

Huomenna olis Sakulla peli Orivedellä. Illalla 18.00, Navigaattorista Mika katto että matkaa on 130 km. Et on piiri pitkälle laittanu otteluita! Ja periaatteessa arki-iltana.Kävihän viime viikolla meijän kotipelissä porukka Mäntästä, eikä sekään ihan nurkan takana ole.

Kirpparille piti tavaraa viedä ja oli siinä aamusella vielä pankkiasioitakin hoidettava! Kiirettä pitää taas huomenissa. Ja lapsilla on kevätkirkko (en varmana mene Twisted Evil) ja sen jälkeen opettajat ja vanhemmat vastaan oppilaat pesisottelu. En kyllä sinnekään voi mennä kattomaankaan, vaikka Toni pelaa, oon sillo Forssassa.Rolling Eyes Harmi...

Niin se Tonilla ala-aste päivät on vähissä. Mun pikkusesta tulee ISO!!!! Apua. menee yläasteelle4_When_Sum1_Dont_give_ya_a_hug Ihan kauheeta. 

Mutta jotain asiaa mulla oli,joka oli niin tärkeetä kirjottaa,mutta jo mä sen unohin,varmaan siinä vaiheessa,kun menin tota yhtä kuuntelee sänkyn vieree Razz oli se vaa hassua.

 

Muokkaan: Siis toi teksti tuosta Anniinan viime yön hereillä olosta oli justiinsa niin sekavaa ettei tosi.ahgg_bash TArkotin siis sitä : että yleensä se nukkuu vieressä ihan aamu kuuteen asti, heräämättä. Eli mitä lie läheiskaipuuta tuo viimeyön herääminen oli. Trilly-11-11 oliko tuo ees tarpeeks selkeesti ilmastu?

Jatkanpa vielä pikkasen.Mulla ois kauhee hinku tehä nuita Hellapoliisin ( allah ) kakkuja ym. Mutta, jos mä alan niitä tekee, mä joudun todennäkösesti ite sit niitä myös syömään ja se nyt ei oikeen sovi mun vartalolle --- tällä hetkellä, eikä varmaan ikuna Embarassedniin...Tajuuttehan, ei voi tehä kakkuja jotka vaan olis jääkaapin koristeena,kun en mä sit tiedä osaisinko viedä kakkuja kylään kun lähetää,vaikka yleensä kun johkin mennää käydää kaupan kautta,varsinkin jos ite halutaan turvata pulla kahvin kanssa eusa_whistle Embarassed  Miten niin herkkuper*se ???ahgg_dunno

Moro lähenpä Ukkokullan viereen rk01_ricominciamodopolasigaretta