En eilen tullu koneelle ollenkaan joten Äitienpäivätoivotus jäi  antamatta kaikille äideille! sad.gif
Mutta, tiedättehän että hengessä olin mukana toivottelemassa onnea kaikille meille!!!!

Meillä meni "kaavan" mukaan tuo päivä. Sain aamulla nukkua yli kymmeneen (tosin olin Anniinan kanssa hereillä 6.10-7.00 ei Mika tainnu ees huomata meidän olevan hereillä dry.gif nousi Anskun kanssa 9.20 ja ihmetteli kun tyttö on pitkää nukkunu tongue.gif ) sitten oli kovaäänistä kuiskailua keittiössä, yrittivät olla hiljaa.Teki aamupalapöytää ja herätteli isot muksut. Lahjojen ja korttien kera tuli sit herättää.LAhjaks en saanu mitään lasten ite tekemiä juttuja sad.gif Ei ollu koulu panostanu tänä vuonna äitienpäivään. Sain pienen pienen ruusun ruukussa ja stressityynyn tongue.gif <- tyynyn pitäis poistaa stressiä nukkuessa ??? Toivoin sellasta hartiaystävällistä tyynyä.... Jospa tuostaki olis iloa biggrin.gif

Mentiin sitte mun äidin luo.Lapset teki aamulla täytekakun,mun opastuksella. Ihan hyvä tuli. Mummolla sitte Mika kokkas meille ruuan ja juotiin kahvit ja syötiin lasten väsäämä kakku. Jännitettiin vormulia ja lähettii kotii jännittää jääkiekkoa. Olishan se hienoo ollu jos Leijonat olis Kultaa pelannu. Hieno se Hopeekin oli. Toivoin kovasti että kultaa olis tullu, mutta, jotenkin tiesin että taitaa kanada viedä sen.Parempia oltiin kuitenkin kuin RUOTSI !!!! biggrin.gif Se on kai aika pitkälle pääasia.

Tänää oon kovasti koittanu raivata tätä kämppää ja hiukan siinä onnistunukin. Mut paljon on vielä tekemistä.

Nyt tarttee jatkaa surffailua,kun vielä ei ole kutsu käyny pinniksen pohjalta tongue.gif