Huomenta!
Lunssa painaa
korva ja kurkku kipee. Lääkääriin en jaksa mennä,on ny alkuviikosta tullu ravattua isompien lasten kanssa, joten päivän tauko...edes. ![]()
Anniinallakin mahoton nuha.Suuttuu tissillä,kun ei pysty imee ja hengittää yhtäaikaa...
Mutta eiköhän se tästä.
Mika ottaa taas sen duunin että on aamu 5 ilta kymmeneen töissä. Eli käytännössä, tulee vaan kotiin nukkumaan.No parempi sekin,ku viime kesä jolloin oli arkipäivät poissa. Puolentoistakuukauden pesti. Takoo rahaa sit vaa. Saas nähä alanko mä takoo päätäni
.... Kuiteskiin näiden viiden kanssa on aika rassaavaa, vaikkakin aika hyvin jo isommat on omatoimisia, mutta se ajatustyö ,mikä kuuluu äidin rooliin,on välillä niin väsyttävää. TArttee kuiteskin muistaa viiden lapsen asiat...
Nyt jatkaa joutavan päiväistä siivousta.
Saas nähä saanko kukkia...Viime vuonna en moisesta päivästä tienny mitään ja mikä ihana ylläri oli kun Rakas toi kukkia työpäivänsä päätteeksi!
Kommentit