Kiva kun kävitte Inkku ja Katja :)

Yhtä lentoa olluna taas tää elo, vai onko?
Miten sen nyt ottaa, siitähän se kait on kiinni.
Viime Sunnuntaina lähdettiin Porvooseen kaverin muksun synttäreille. Mukaan lähti Saku, Susanna ja Anniina. Mika meni töihin (Korsoon) ja me tosiaan suunnattiin sinne Porvooseen. (Toni ja Johanna jäi kotiin,Tonille tuli kaveri ja Johanna lähti kaverille yöks.)
Koska me jäätiin sieltä synttäreiltä "Mikan mukaan töihin". Selkeemmin sanottuna, hotelliin.

Porvoossa asuu mun "paras" kaveri  jo viitosluokalta (vuodesta -85 :shock: ). Meidän esikon ja kuopuksen kummitäti. Christan tyttö , esikoinen täytti 7-vuotta.
Lähinnä ehkä Susannan kaveri.
Porvoon jälkeen vein lapset syömään, Ikeaan :D ja halvalla päästiin ;) Halvemmalla,kuin mäkkäristä. Tosin oli sitten mun ostokset siihen hintaan lisänä, mutten ostanu kuin yhden hyllyn ja Anniinalle sen sellasen puisen majakan. <-mitä se aina jaksaa rakentaa kun ollaan Hekalla kylässä :D

Sitten Mikakin jo oli työt lopettanu ja mentiin kirjautuu hotelliin. Sieltä vielä lähdettiin kauppaan ja mentiin vielä kylään mun toiselle parhaalle kaverille , tän oon tuntenu jo vuodesta -80 (ekalta luokalta), eli niinkuin monet teistä on syntyny....Ollaan sieltä asti oltu kavereita, mutta oikein hyviks sellasiks tultiin seiskalla. (Tähän kaveri-kimppaan kuuluu vielä yks, eli meit oli neljä tai on vieläkin. Tosin ei enää niin useesti nähä ja tai ees jutella, mutta jokainen näistä kolmesta on jonkun meidän lapsen kummi :)
Ollaan näiden kolmen kanssa lähdössä tallinareissuun Elokuussa :) Se onkin jo juttu erikseen ja siitä sitten lisää 8-) )

Kaupan kautta vielä hotelliin sai lapset iltapalaa ja Mika päivällistä :? Ei olle syöny mitään , taaskaan,koko päivänä. Tää on kanssa, ku pikkupentu, jolle saa sanoa että nyt tarttee syödä :D
Anniina nukahti helposti, niikuin aina. Katteltiin vielä telkakria ja sitte mentiin nukkumaan. Juma oli kauheen kuuma ja ei tässä hotellissa ole ilmastointia :evil: .
Aamusella Mika lähti töihin ja oli taas rattosaa syödä aamiaista kera Anniinan :roll: Onneks oli nää kaks varaavahtia, niin sain kahvin juotua ehkä aavistuksen helpommin,kuin jos oltais oltu kaksin siellä Anniinan kanssa, niiku taannoin.

Aamupalan jälkeen makoiltiin hetki huoneessa ja lähettiin ajelee. Ensin meinattiin mennä korkeasaareen, mutta ei jaksettu kävelläniin kauheesti joten päädyttiin Malmille fallkullan kotieläin pihaan. No sehän oli tietysti suljettu näin Maannataisin, mutta onneks oli muutama elikko aitauksissa, ettei ihan turha reissu ollu. Anniina tykkäs kovasti syöttää lampaille heinää (vaika aidasssa luki ei saa syöttää, aattelin sen tarkottavan leipää ym. , koska heinäähän siellä oli yllin kyllin jo aitauksen sisäpuolellakin :? )
Sitten jätettiin elikot elää omaa elämäänsä ja mentiin Ogeliin Mäkitorpan leikkipuistoon. Anniina nukku siinä vaiheessa päiväunia ja j'tin nää isommat sinen leikkimään ja ajoin auton lähellä asuvan vaarin parkkikselle ja nostin nukkuvan Anniinan rattaisiin ja suuntasin sinne leikkikentälle. Olin oikein laiska mutsi ja kun Ansku heräs (olin koko aika syrjemmässä Anniinan kanssa, jottei herää ilakoivien lasten ääniin) komensin isot pois ja käveltiin ruokakaupan kautta vaarille syömään.
Ruuan jlk siivosin siellä, koska siellä ei kukaan koskaan juuri siivoo ja aattelin auttaa Appiukkoa. Siitähän ukko tuli tyytyväiseks. Ja hyvä niin. Tuli mullekin kiva olo että sain auttaa.
Mika tuli töitten jälkeen sinne ja mä sanoin heipat ja läksin Tupperi kokoukseen Lauttasaareen.
Kun tulin takas siinä ysin aikaan oli jo aika laittaa Anniina nukkumaan, suihkun kautta :D Oli hiukan likanen likka.Susanna meni Anniina kaveriks. Ja Mika meni Sakun kanssa äijien saunaan.
Sitten laitettiin Ansku nukkuu ja annettin lupa mennä/lähetettiin isommat hetkeks pelaa hotellin tietsikalla ;):mrgreen:
Tiistaina aamupalan jlk loikoiltiin taas hetki huoneessa ja sitten lähettiin kohti kotia. Käytiin vielä matkalla moikkaa Mikaa Hyvinkäällä ABC:llä ja tultiin suoraan kotiin.

Kotona eilen tasottelin multakasaa, niin että selkä oli viittä vaille valmista tavaraa hauta-arkkuun. Sitte soitin naapurin ukon jelppimään ja se tasotti sen omatekemällään lanalla mitä veti ruohonleikkurin perässä...ja mä hullu heiluin siellä haran kanssa....
:roll: Juu...
Sisään kun tulin, oli taas neiti laitettava kylpyyn..Oli hiukan mullassa leikkiny :D
Siiten väsäsin pannukakkua, kun Sakulla oli kaveri yökylässä, tartti tehä jotain "extraa". tosin paistettiin me makkaraakin. (millään en meinannu saada puita syttyy...Onneks Toni autto. Oikee mies talossa :D )

Tänään olikin Tupperi tavaroiden luovutusta ja sitte vein kirpparille kamaa, siinä välissä jätin Anniinan mummolle hoitoon, kun ei siitä ois mitään tullu että se olis ollu mukana kirpparilla. Kävin kaupassa,oikeestaan kolmessa, apteekissa ja sitten hakee likka mummolta, mentiin koulun kentän laidalle, kun siellä oli jalkapalloa Matkun joukkueella ja siellähän Susanna ja Saku pelas , joten kattoon piti mennä.
Huomenna taasen samaa edessä, joten... kiirusta tuntuu olevan. Susannalla on viikonloppuna 8-vuotis synttärit ja pitäs kerkee leipoo. Piti jo tänää, mutten jaksanu.Kattelin laiskana telkkaria ja söin iison läjän hapankorppua :)