Ammatin mukaisesti


---  > Mitä eri alan ihmiset toteavat rakastelun tai sen yrityksen jälkeen:

 Mäkihyppääjä - Tiedän, pituutta olisi saanut olla enemmän.


 Jääkiekkoilija - No, minä vain roiskaisin sinnepäin ja tällä kertaa sattui
 menemään sisään.

Jääkiekkoselostaja - Mitä ihmettä tapahtui?Onko se siellä?Oli kyllä sekava
tilanne, vaikea sanoa mitään!

Jääkiekkovalmentaja - Meidän pitää saada liikettä lisää. Tässä on
 vielä paljon opittavaa.

Formulakuljettaja - No, ei sille mahda mitään, että vehkeet pettävät.

 Hiihtäjä - Väärä voitelu.

Huippu-urheilija - Kun ei jaksa, niin ei jaksa...

 Juristi - Asia salainen, suljettujen ovien takana, ilman tunteita.


 Markkinoija - Eikä tässä vielä kaikki...

Olympiaurheilija - Tottakai olen pettynyt. Sitä kun on harjoitellut tätä hetkeä varten jo 4 vuotta ja sitten mikään ei onnistu!

 Pesäpalloilija - Eikös me näin sovittu...

 Formulaselostaja - Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota
 meiltä kukaan pois!

Poliitikko - Minä en ole tehnyt mitään! Olen järkyttynyt tuollaisista
 syytöksistä. Tämä on selvä ajojahti minua kohtaan.

 Jalkapalloilija - Kyllä tuollaisesta paikasta on jo pakko pistää
sisään!

 Rallikuski - Väärä kumivalinta pilasi kaiken.

Maanviljelijä - Minähän sanoin ettei tämä onnistu ilman tukea.

 Lääkäri - Tämä on tällä selvä. voitte pukea.

 Insinööri - En minä tätä kyllä näin suunnitellut.

Portsari - No, yritetäänpä sitten ensi kerralla uudestaan.

 IT-ammattilainen - Kyllä se EILEN vielä toimi...

Koripalloilija - Eka yritys meni ohi, mutta onneksi toisella jo osui.

 Apteekkari - Kenenkä vuoro oli seuraavana?

Rockmuusikko - Okei, nyt kaikki mukaan!

 Golfari - Onko nyt minun vuoro?

 Hammaslääkäri - No niin, voit laittaa suun kiinni ja nielaista
 välillä.