Aikamoista myllerrystä. Tunteet menee ylös alas, ei ite taho pysyä perässä, eikä jaksa :(  oma mieliala, ei ole mikään parhain.Asialle varmaan tarttis tehä jotain...Mutta se kynnys, mennä höpöttää jonnekin jotain turhanpäivästä on ISO. Ja ehkä en vie aikaa niiltä joilla oikeesti on paha olla, mutta mutta...siinä vähän syytä miks ny sattuu olee välillä armottomia vitutuspäiviä :D

Mitän kauheen "vakavaa" ja suurta nyt ei kait ole sen koomin tapahtunu,kuin että Saku muutti Helsinkiin, mun pieni poika. Ikävä aika ajoin helvetin iso. Helpottaaa kun puhutaan arkisia asioita, autan ruuanlaitossa , puhelimitse :)

Johanna meinaa muuttaa 1.3 omaan vuokra-asuntoon. Sillähän on kova hinku jo pitkään ollu muuttaa ja nyt kun viikonloppuna sen 18 täytti <3 niin haluaa muuttaa. Ymmärrän niin täysii, itekin tahdoin muuttaa nuorena.Tosin luulen että mulla oli hiukan eri syy, kuin Johannalla.

Mika alotti valmentamisen Helsingissä, HPS 00 pojissa. Tykkää. Mutta miinus puolena siinä on se että vie "meidän" aikaa täällä kotona. ...kotona..missä mä en justiinsa jaksais olla, ei vaan nappaa ollenkaan. Voisin lähtee sellaselle 9 vuoden lomalle,koko perheen kanssa, en siis niitä pois haluis jättää .

Anniina, meidän pikkuvauva on jo ekalla.Osaa lukea ja laskea. Iso tyttö, mutta silti aina ku isi on reissusa, nukkuu mun kaverina <3 Itseasiassa Anniinahan osas lukee jo keväällä...

Syksyllä otin itelleni projektin, mikä jäi kesken.Tarkoitus jatkaa vielä, mutta koska mieli on nyt huono, niin en stressaa itteäni tuolla aiheella.sain siis painosta pois 16 kg. Poissa ne pysynytkin, mutta olishan sitä vielä pudotettavaa. Vesijuoksemassa olen koittanu viikottain käydä, nyt tais olla vaan parin viikon tauko, kun ei vaan saanu mentyä.Hyvä käydä sillä välin kun Suskilla on sählyharkat.

Susanna, siis pelaa sählyä FoSun tytöissä, maalivahtina.Joukkueeesta jäi pois maalivahti ja Susanna sitten suostu kokeilee ja hyväksi todettiin. Siellä se nyt sitten torjuu, niin että ovat jopa sarjaa voittamassa, mikäli kenttäpelurit tekisivät työnsä hyvin.

Tohon omaan prjoketiin, olisin voinu siitä pitää täällä "päiväkirjaa" mutta toi sänky kutsuu päiväunille turhan usein, jotta mitään aikaseks sais.

Nutrilet tuotteilla sen vedin, 8 viikkoa. kasviksia ja VLCD tuotteita. En tie kuinka mulle itsekuri riitti, mutta tyytyväinen olen. Yks "retkahdus" oli, mun omat 40-v. synttärit. Se oli tietoinen retkahdus, koska pidettiin isommatkin kekkerit. Hienot olikin :) On mulla aika paljon ystäviä , kun niitä tupa oli täynnä <3 

 

Menenpä tutkimaan sivustoa, kun en tutustunut vielä "uuteen" vuodatukseen.